Alates 1. jaanuarist 2017 esitab Imatra Elekter AS oma senistele ja uutele klientidele Elektrilevi võrgupiirkonnas ühise arve nii võrguteenuse kui ka elektrienergia eest. Klientidel seoses sellega mingeid lisatoiminguid teha ei tule, teenus jõustub automaatselt.

 

Ühisarve KKK

 

  • Kes saab ühisarve? Muudatus puudutab ainult Elektrilevi võrgupiirkonna kliente. Teiste võrguettevõtete (Loo Elekter, VKG Elektrivõrgud jne) puhul tuleb klientidel ikka kaks arvet tasuda.
  • Millal saab ühisarve? Esimesed ühisarved väljastame veebruaris jaanuarikuu tarbimise eest. Arveldamine hakkab alati toimuma üks kord kuus ning me anname endast parima, et arved jõuaksid Teieni kuu esimese 7 päeva jooksul. Kui Teil lõppeb leping kuu keskel, siis esitame lõpparve Teile järgmise kuu alguses .
  • Mis saab arvestitest ja näitudest? Selles osas mingeid muudatusi ei tule. Arvestid on ikka Teie võrguettevõtte vara ja nende hoolduse jms eest vastutab Teie võrguettevõte. Kõigi  arvestiga seotud küsimustega tuleb Teil Elektrilevi poole pöörduda.
  • Mida ühisarve ei ole? Ühisarve puudutab ainult arvelduse osa. Kõik muud võrguteenusega seotud küsimused (liitumised, võrguteenuse paketid, tehnilised küsimused) tuleb endiselt Elektrilevile esitada.
  • Kuidas toimub arvete tasumine? Arveid saate edasi tasuda samade pangarekvisiitidega, mis olid Teil meie elektriarvel. Kui Te soovite endale e-arve või püsimakselepingu sõlmida, siis meie arvete viitenumbriks on Teie lepingunumber. Arveid saate alati mugavalt ka meie iseteeninduses tasuda.
  • Mul on küsimus võrguteenuse arve osas? See on see koht, kus meie saame Teid aidata. Kõigi võrguteenuse arvet puudutavate küsimustega palume Teil meie poole pöörduda.
  • Kus saan vaadata oma arveid ja tarbimise ajalugu? Nii arved kui ka tarbmise andmed on kenasti kättesaadavad meie iseteeninduses.
  • Kuidas saan muuta oma võrguteenuse paketti? Selleks tuleb Teil pöörduda Elektrilevi poole.
  • Mis saab, kui mu osad tarbimiskohad on Elektrilevi võrgupiirkonnas ja osad ei ole? Kui teised tarbimiskohad ei ole ei Imatra ega ka Elektrilevi võrgupiirkonnas, siis nende tarbimikohtade eest on meie arvetele ka edaspidi ainult elektrienergia osa.
  • Mida teha elektrikatkestuse korral? Sellisel juhul võtta ühendust Elektrilevi rikketelefoniga 1343
  • Kuidas saab elektrimüüja võrguteenuse arve info? Kogu vajamineva info saame Elektrilevilt automaatselt läbi Andmelao.

 

Elektrilevi kontaktandmed

Klienditeenindus

E – R 8.00 – 18.00

tel 777 1545

info@elektrilevi.ee

E-teenindus

Teata rikkest 24h 1343

Otseviide Elektrilevi arveldusega seotud KKK lehele